Dr. Mitja Sardoč, Pedagoški Inštitut

SVIZ Omizje o vključevanju otrok priseljencev v vzgojo in izobraževanje

Dr. Mitja Sardoč s Pedagoškega inštituta v Ljubljani je v svojem prispevku spregovoril o nujnosti in aktualnosti vključevanja in sprejemanja različnosti v proces javnega šolanja. Zahteve etničnih manjšin, priseljencev, beguncev oziroma prosilcev za azil ter ostalih družbenih skupin, ki tako ali drugače ne sodijo v t. i. mainstream ali pa niso skladne s predstavami »večinske populacije«, po enakosti spoštovanja, namreč kaže na to, da ostaja spoprijemanje z različnostjo eden od temeljnih izzivov sodobnih demokratičnih institucij, tudi javnega šolanja v sodobni pluralni družbi. Ob tem je v skladu s t. i. kontaktno hipotezo spoprijemanja z različnostjo v vzgoji in izobraževanju izpostavil, da je medsebojni kontakt oziroma vključevanje in spoznavanje različnosti eden od najbolj učinkovitih mehanizmov za odpravo različnih predsodkov in stereotipov med različnimi družbenimi skupinami. Kljub nekaterim izzivom in potencialnim problemom, ki jih lahko prinaša vse večja raznolikost, pa naj bi imelo po mnenju zagovornikov vključevanje različnosti dolgoročno številne pozitivne individualne in družbene učinke.

Kamera in montaža: Milan in Pia Skledar

<br>(Avtor: Milan Skledar)


(Avtor: Milan Skledar)

<br>(Avtor: Milan Skledar)


(Avtor: Milan Skledar)

<br>(Avtor: Milan Skledar)


(Avtor: Milan Skledar)

<br>(Avtor: Milan Skledar)


(Avtor: Milan Skledar)

<br>(Avtor: Milan Skledar)


(Avtor: Milan Skledar)

<br>(Avtor: Milan Skledar)


(Avtor: Milan Skledar)